Rosa sløyfe-aksjonen har flere fantastiske hovedpartnere og partnere som hvert år bidrar med synlighet og penger til livsviktig brystkreftforskning. Aksjonen hadde ikke vært det samme uten dere. Tusen takk!
Rosa sløyfe sine hovedpartnere
Aksjonen har fem hovedpartnere som hvert år bidrar med flere millioner til forskning på brystkreft. Hovedpartnerne bidrar med kunnskap, dyktige ansatte og spisset kommunikasjon som treffer deres kunder med Rosa sløyfe sitt viktige budskap. Det er kun hovedpartnere som har lov til å selge aksjonens egne produkter og årets desingsløyfe.
Colosseum Tannlege har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2024. Les mer om samarbeidet med Colosseum.
Coop Norge har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2007. Les mer om samarbeidet med Coop.
Kid Interiør har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2011. Les mer om samarbeidet med Kid.
Lindex har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2003. Les mer om samarbeidet med Lindex.
Mester Grønn har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2009. Les mer om samarbeidet med Mester Grønn.
Vitusapotek har vært hovedpartneren til Rosa sløyfe-aksjonen siden 2005. Les mer om samarbeidet med Vitusapotek.
Rosa sløyfe sine partnere
Aksjonen har flere partnere som til sammen bidrar med millioner til forskning på brystkreft hvert år. Disse bidrar med kreativitet, dyktige ansatte og ulike salgsaktiviteter for å samle inn penger til aksjonen og skaper et stort engasjement blant sine kunder.
7-Eleven har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2024. De støtter aksjonen ved å donere 5 kr per solgte utvalgte rosa produkt.
DFDS har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2023. Men har flere år på rad vært med som støttespiller. De støtter aksjonen ved å gi 50 kr per voksen som booker et MiniCruise til København.
Ditt Apotek har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2016. Deres 74 utsalgsteder selger årets Rosa sløyfe-pin, reflekser og en lekker sminkepung til støtte for aksjonen.
Fiskars har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2023. De har plukket ut sin ikoniske saks som «årets produkt», og har gitt den et klart og tydelig design som speiler initiativet. For hver solgte sakt donerer de 10 kr til aksjonen.
Jordbærpikene har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2016. I oktober gir de gjestene sine mulighet til å bidra til å gjøre en forskjell. For hver solgte rosa lunsjrett donerer de 10 kr til aksjonen.
Magnor har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2022. De designer rosa sløyfe krus og andre limited edition produkter til inntekt for aksjonen. I år er det Camilla Prytz som har designet kruset.
Naboen har vært partner med Rosa sløyfe-aksjonen siden 2023. De støtter aksjonen med å gi all leieinntekt fra en egen rosa lift som leies ut i Rogaland.
Oriflame har vært partner med Rosa Sløyfe siden 2015. Hvert år setter de sammen unike produktpakker for både kvinner og menn der hver solgt pakke gir en donasjon til aksjonen.
Sumo Restaurants har vært partner med Rosa sløyfe siden 2023. Kundene kan i år velge å donere kr. 25,- 50,- 100,- eller 250,- ved betaling av sitt måltid og alle donasjoner går rett til Rosa sløyfe-aksjonen. Kunder som donerer til aksjonen får like mye Sumo CashPoints tilbake på sin Sumo konto.
Donasjon av kr 100 gir kunden 100 CashPoints.
Andre som støtter aksjonen
- Blivakker
- DekkTeam
- David Andersen
- Floyd.no
- FotoKnudsen
- Nilfisk
- Elit
- Mixto