Vi er utsolgt for årets Rosa sløyfe i nettbutikken
På grunn av stor pågang og interesse, er årets Rosa sløyfe dessverre utsolgt i vår egen nettbutikk. Det er likevel fortsatt mulig å kjøpe den fysisk i butikk.
Sløyfen kan kjøpes hos våre hovedpartnere: Lindex, Vitusapotek, Mester Grønn, Kid Interiør, Coop eller Colosseum Tannlege. Den kan også kjøpes på stand hos Brystkreftforeningens lokalforeninger❤️
Vi er enormt takknemlige for den store interessen og for at så mange ønsker å støtte saken❤️ Vi har fortsatt mange andre fine produkter i nettbutikken, vi håper du finner noe du liker!
«Du har brystkreft»
Hvert år får 4000 kvinner i Norge dene brutale beskjeden. I løpet av et øyeblikk blir livet og hverdagen snudd på hodet. Hva nå? Du står foran en krevende behandling, og sykdommen tar tid og plass som før pleide å tilhøre deg og menneskene du er glad i.
Lara, Randi og Ine har alle vært rammet. Her deler de sin erfaring i møte med brystkreft og hvilken betydning forskning har hatt for dem.
Årets designer
Vi er så heldige at Pearl Octopuss.y har designet årets Rosa sløyfe!
Pearl Octopuss.y, beundres av moteprofiler verden over, og brukes av mange store navn som Astrid S, Renate Reinsve og Katy Perry. Men i arbeidet med den nye, rosa kreasjonen, er det ikke en kjendis hun har hatt i tankene.
TEMA 2024
Forskning gjør en forskjell
Brystkreftforskning er en suksesshistorie som gir stort håp for fremtiden, men vi er ikke i mål enda.
I dag overlever ni av ti brystkreft, og det er mindre bivirkninger og senskader enn før. Likevel er det fremdeles mange som ikke blir friske, og årlig dør over 600 av brystkreft. 600 døtre, søstre, mødre, kjærester og venner vi må redde.
Undersøk brystene dine
Hvis du jevnlig ser og kjenner på brystene dine, blir du lettere oppmerksom på forandringer som kan tyde på brystkreft.
Lær om brystkreft
Brystkreft er den klart hyppigste kreftformen hos kvinner og rammer flere enn 4000 kvinner i Norge hvert år.